
opel123: Tak Zetora jsem neviděl, takže nemohu posoudit. Co posoudit mohu, je že se erťák staví stejně dobře jako ostatní modely autobusů od pana Antonického...ale teď už zase zpět ke stavbě
Do skeletu jsem zalepil žebra a dal mu tak základní tvar...

U předního žebra jsem odřízl část ze spodních dvou chlopní, aby mi nepřekáželi v přilepení stupačky řidiče. (Ta by dle návodu již měla být na svém místě, já si ji ale nechal na později)

Slepení masky a čelního skla je naprostá pohoda, stejně tak vlepení do karoserie. Vše sedí naprosto perfektně...Malé doporučení, v tuto chvíli ještě v karoserii oproti návodu nemám zalepené první přední žebro (díl č.3). Měl jsem tak mnohem lepší přístup ze vnitř při tvarování a lepení přechodu střechy nad čelním sklem, žebro by tam dost překáželo

A fáze, tedy alespoň pro mne, nejobávanější...oblouk nad oknem...

Nejvíc zabrat mi dali poslední části oblouku...

A zde už hotová přední část...

A tady rozpracovaná zadní...

Chce to opravdu hodně a pečlivě tvarovat. Díly sedí přesně, nikde nebyl žádný problém. Kromě vlastních rukou samozřejmě


Po dokončení zadní části karoserie jsem u ní ještě zůstal a doplnil ji o světla. Nejprve v rozsypu a pak už na svém místě...

Pokračoval jsem velice výživnou nano-činností, a sice čtveřicí blinkrů na předek vozu

Když bylo vše slepeno a zaretušováno, doplnil jsem je na svá místa stejně jako znak, stěrače, nápis Karosa z pozůstatků z Š-11tky a konečně také stupačku řidiče a první žebro...

Dále jsem doplnil drobnosti na střechu...ventilace a poklopy (zahrádku na zavazadla si nechám na konec aby nepřišla k úrazu)

Pak jsem se podíval na žebřík. Držáčky které ho budou držet na karoserii jsou láhůdka

U žebříku jsem objevil drobnou chybu v označení pro přilepení dílů č.94 (háčky pro uchycení žebříku ke karoserii), na dílu 93 je chybně označena pozice 95 (označeno v kroužku) Naštěstí nic závažného...

Pokračování příště...
