Ahoj všem, po domluvě s Radimem zakládám nové téma na stavbu tatrovky. Stavby je velmi pohodová bez větších problémů. Podvozek je složitější na konstrukci jednotlivých sekcí a chce to nepospíchat a dělat vše s rozmyslem a velmi v klidu. Model je zcela odlišný od již vydaných modelů. Při stavbě rámu jsem nenašel žádnou chybu. Jednotlivé polonápravy jsou bez problémů. Našel jsem chybu ve značení dílů zatáčení. Jedná se o značení dílů 39b a 39c v návodné kresbě a ve skutečnosti označení dílů ve stavebnici. Nejedná se o nic tragického. ještě jedno upozornění a to u dílů 3. díl se neskládá do profilu L ale tak, že by měl vzniknout profil s čtverčkem na dolní hraně profilu jak je značeno na 1a a 2a. Také to nemá vlastní vliv na konstrukci modelu.
Naposledy upravil vašek75 dne ned 18. led 2015 11:51:16, celkově upraveno 1
Ahoj, ide Ti to zatiaľ dobre, sledujem priebeh stavby. Taký detail, na motore si mohol ešte spraviť potrubia z drôtu, ina super! teším sa na ďalší pokrok.
"Ži preto, aby si niečo dokázal. Dokáž niečo, aby vedeli, že si žil."
Report z nástaveb. Boky a podlahy jsem podlepil kartonem 1mm. U druhé nástavby doporučuji u blatníků opatrnější manipulaci. Bohužel jsem je několikrát ohnul a už to není to pravé ořechové Jinak stavby v pohodě a bez záludností.
Kabina. Stavba je bez záludností a problémů. Nechce to pospíchat a pracovat pomalu. Použil jsem laserovánky, což urychlilo práci a pohodu. Nejdříve jsem slepil střechu. Na vyztužení jsem ji podlepil kartonem. Tam vznikne ale potom úprava dílů 55d a to tak, že je zapotřebí na boku ořezat lemy pro nalepení bočnic. U výztuže střechy je zapotřebí počítat s tím, že musí být o 2mm menší kvůli nalepení bočnic kabiny. Dále jsem pokračoval boky kabiny a to tak, že jsem začal bokem u řidiče, pak jsem nalepil předek, pak bokem u spolujezdce a nakonec zadní část kabiny. Poté jsem nalepil bočnice interieru. Jako poslední díl jsem lepil střechu a to díl 55d. Ještě jsem dodělal prostřední díl nástavby.