Při osazování držáků zvedacích pístů jsem opět musel upravovat. Protože jsou v rámu vlepeny zadní držáky nápravy, je zde opět míň místa pro držák zvedacího pístu. Tak jsem téměř novou čepelkou skalpelu vyříznul na konstrukci držáku zadní nápravy místo pro přilepení držáku zvedacího pístu a toto navrstvení materiálu odstranil. Pro umístění držáku zvedacího pístu je tato operace postačující. Přední držák jde zalepit do rámu podvozku bez nějakých problému. Zalepením držáků s namontovanými zvedacími písty, končí práce na podvozku přívěsu a začíná lepení korby. Tak dlouho jsem si říkal, že nesmím na zadním čele přilepit krajní sloupky obráceně, až se mi to normálně stalo. Takže značka s max. rychlostí 25km byla vzhůru nohama. Párat se mi to už nechtělo, tak jsem z druhého výtisku hodil kopii. Plochy se značkou a šikmými červeno-bílými pruhy jsem na stávající čelo nalepil. Bude zde na fotkách znát lehce jiný odstín, ale co už. Hodně namáhané partie, jako jsou panty a páky na zavření bočnic a zadního čela prolívám lehce vteřiňákem, tak jsou oproti jiným dílům tmavější...moc tuto operaci nemám zažitou, tak se mi stává, že toho vteřiňáku mi ujede někdy i víc než je potřeba a tak mi to hodí někdy i malou mapu okolo, než bych chtěl.

