Podlaha jev kabině. Dalo to poměrně dost práce ji do kabiny dostat. Zvolil bych jiný postup, kdyby to konstrukce podlahy byla jiná. Nejdříve bych do kabiny vlepil středový tunel, pak střechu a nakonec podlahu, odděleně levou a pravou část. Od kapoty jsem odříznul část dílu, která je napevno a při lepení podlahy ji přilepil ke kabině. Kapotu chci udělat otevírací, byl by hřích, kdyby byla napevno.
Základ kabin je hotov, doplňky přilepím až ke konci stavby. Moc mně nesedla geometrie červené kabiny. Ve vystřihovánce u stropní přepážky je uvedeno, že se má odstřihnout okraj pro stavbu s interiérem. Předvídavě jsem vystřihnul základní rozměr přepážky pro stavbu bez interiéru. Kdybych okraj odstřihnul, tak přepážka propadne do kabiny a bude nepoužiteplná.
Zpracoval jsem základ cisterny a umístil na podvozek. Do čel cisterny jsem chtěl umístit přepážky, které jsem podlepil kartonem, ale do čel jsem je nedokázal napasovat. Měl jsem je podlepit jen čtvrtkou, to by se tam snad vešly.
Cisterna s příslušenstvím je hotová, jen chybí na zadní výpusti páka. Tu přilepím, až bude záď komplet hotova. Bylo tady velké množství nepapírových dílů, práci s nimi nemám rád.
Zadní část je komplet hotová, už chybí jen dokončit kabinu. Podle návodu se má výfuk zpracovat až po přilepení blatníků a nosiče rezervy s boxem. Doporučuju výfuk přilepit před osazením nosiče a blatníků, je k němu lepší přístup.
Skoro po roce je hotovo. Občas to byla magořina dělat dva stejné modely zároveň, ale občas to mělo výhodu, když jsem si ne jednom nevěděl rady a dlouho váhal, tak ten druhý pak šel podstatně rychleji. Všechno pěkně sedělo, jen občas jsem váhal nad návodovou kresbou. Ale tady pomohla TEOva stavba, kam jsem se chodil inspirovat. Náročný byl velký počet nepapírových dílů.
Na modelu je pár úprav. - dezény šrouby na kolech - vyřezaný vzduch v discích - nýty na rámech - otevírací kapota, tady jsem se inspirovat Pragou S5T od RW - vyřezaná mřížka chladiče - drobné úpravy motoru - drobné úpravy hadic - plastické manžety a listová pera